dinsdag 24 januari 2012

booming felt / suizende viltballen


Booming Felt! On a windy and cold Sunday we were gathered at the Kruithuis in Den Bosch. With throwing all our felted balls we started our 20th anniversary of the Dutch FeltGroup. If you click on the link you will see much more of the various felted works at the exhibition. All the felts are beautiful exhibited under the supervision of Bertina Slettenhaar. Really, really worth to pay a visit.

Met een donderend lawaai van vallende blikjes en om je oren suizende ballen werd ons 20 jarig bestaan van de Viltkontaktgroep feestelijk geopend. Buiten was het koud en winderig, maar binnen werden we warm onthaald met levende muziek. Op deze tentoonstelling wordt het viltwerk op zeer vele manieren getoond. Van heel klein en ingetogen tot kleurrijk en uitbundig, alles heeft een mooie eigen plek, vakkundig geexposeerd onder professionele begeleiding van Bertina Slettenhaar. Beslist de moeite om te gaan zien en voelen. Er zijn heel veel workshops te volgen en als afsluiting is er de modeshow op 4 maart as. Al lopende langs al het moois werd ik aangesproken door een viltvriendin, die me vroeg of ik mijn blog ook weer in het Nederlands wilde schrijven. En dat doe ik vanaf deze graag!

viltijnen van Adrian Salome

1 opmerking: