donderdag 12 januari 2012

rolling, rolling, rolling.....


Yesterday we had a very joyfull day, 14 women rolling balls. Together we did almost 200 pieces!  They are going to be use at the opening of the 20th anniversary of our Dutch Feltinggroup VKG ath the 20th January, 2012. We chatted, laughed and worked together. Maria sponsered 150 tennisballs, which we have felted in with greys, browns and a bit of black like in the middle ages. They are transformed now in soft felted 'bullets', associated with the museum 'Het Kruithuis'.

 

                                     


11 opmerkingen:

  1. wow zoveel!! wij hadden er 43 en ook nog kleiner dan deze.... maar wel helemaal gevuld met wol... ziet er goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. are you there too at the opening or at the fashionshow/ Would be great to meet you Chrissie!

      Verwijderen
  3. Dat wordt vast een indrukwekkend geheel. 200!!! Ik ben van plan om in ieder geval de tentoonstelling te gaan bezoeken en misschien een workshop.
    Ik hoop dat het goed met je gaat, Dorie. Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tijd geleden Sandra, dat ik je via blog heb gesproken. Het gaat goed met me. Ik probeer in balans te blijven, ook al worden er vw de bezuiningen allerlei voorzieningen bij me weggehaald. Gelukkig heb ik een fantastische uitlaatklep, de natuur...

      Verwijderen
    2. wat goed dat je toch positief blijft. De natuur is geweldig.

      Verwijderen
  4. Geweldig leuk! Ziet er mooi uit!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen