zaterdag 4 februari 2012

workshop with Charity van der Meer

I feel very honored to host some workshops with Charity van der Meer. Charity is a fantastic felter in the Netherlands with a unique feminine style. She will be my  guest from 5-8th and 15th April this year for giving three workshops. The first workshop will be felting a multilayered hat at the 5th or 15th of April. And in a 3-days workshop from 6-8th April she will learn you how to make a gorgeous felted springcoat with a lot of layers and different fibers. If you are interested in one of these workshops please send me an email for more information.



Ik verheug me nu al op de komst van Charity van der Meer begin april. Zij is een fantastische viltster met een  eigen vrouwelijke stijl. We zien steeds meer van haar in de bladen staan en regelmatig laat zij haar kleding zien in diverse modeshows. Zij zal op 5 en 15 April een 1-daagse workshop geven in het vilten van een Multilayered Hat. Van 6-8 april as wordt je geleerd een unieke jas te vilten. Mocht je gedetailleerde informatie willen ontvangen stuur mij dan persoonlijk een email.

2 opmerkingen:

  1. dat ziet er geweldig uit Dorie en ik zou graag willen meedoen maar in april kan ik echt niet. Als je het in september nog eens herhaalt....graag.
    XXXm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Martine, ik zal het onthouden, wie weet lukt het me. Anders wordt het volgend jaar wellicht Xd

      Verwijderen